Joves en Inclusió

PROGRAMA JOVES EN INCLUSIÓ

Joves en Inclusió és un programa impulsat per la Fundació Privada Tutelar d’Andorra i amb la col·laboració del Ministeri d’Afers Socials, Justícia i interior del Govern d’Andorra.

És un servei adreçat a joves, entre 16 i 25 anys, amb trastorn de l’espectre autista i amb elevada o moderada necessitat de suport.

L’objectiu principal és oferir un servei d’atenció integral, completament personalitzat que permeti als joves mantenir les habilitats adquirides en etapes anteriors i adquirir-ne de noves, per tal de millorar la seva qualitat de vida i la dels seus familiars.

Comptem amb un equip de professionals especialitzats en els trastorn de l’espectre autista i apostem per un enfocament multidisciplinari amb diferents tècniques d’evidència científica.

Treballem, amb plans terapèutics individualitzats, habilitats acadèmiques, terapèutiques i de vida independent. Es posa accent també en potenciar la inclusió d’aquests joves a la societat mitjançant la realització de diferents activitats com: piscina, hípica, anar al gimnàs, trobades amb joves del país d’edats similars, activitats terapèutiques en entorns naturals entre altres.

Donem molta importància al treball conjunt amb les famílies, per tal de proporcionar-los diferents pautes i permetre la generalització dels aprenentatges.

La convenció dels drets de les persones amb discapacitat subscrita a Nova York ,l’any 2006, és també inspiradora de les línies mestres d’aquest projecte.

Comptem amb la col·laboració de: Ministeri d’Afers Socials, Justícia i Interior del Govern d’Andorra, AUTEA, Comú d’Escaldes-Engordany, Autocars Nadal, NEXT Fitness Club, Bar Restaurant Pontones, Construccions Carracedo, Piscines Comunals d’Escaldes-Engordany, SAAS i CARISMA.