Fes-te voluntari

El creixement continuat de la Fundació fa necessari noves incorporacions de voluntaris a la nostra organització en diferents àmbits. Si la teva trajectòria professional es desenvolupa en algun d’aquests camps i estàs interessat en treballar amb nosaltres, pots fer-nos arribar el teu currículum professional perquè en el moment que s’hagi de cobrir una plaça puguem valorar si el teu perfil és l’adient.

El vostre nom (obligatori)

El vostre email (obligatori)

La vostre àrea professional d'actuació

Explica'ns les teves motivacions per ser voluntari

De conformitat amb la Llei 15/2003, del 18 de desembre, qualificada de protecció de dades personals, s’informa la persona interessada que les seves dades personals passaran a formar part del fitxer voluntaris.xls, gestionat per la gerència de la Fundació Privada Tutelar, la finalitat del qual és l’enviament d’informació de notícies o convocatòries. Així mateix, s’informa la persona interessada que l’adreça on pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició és Carrer Prat de la Creu, 59-65, esc. B 3r pis, pta. 3D, AD500 Andorra la Vella. És obligació de l’usuari mantenir actualitzades les dades de forma que corresponguin a la realitat en cada moment.