Contacte

Contacte: de 9h00 a 19h00, i divendres de 9h00 a 16h00, a les nostres oficines del carrer Prat de la Creu 59-65, esc. B, 3r pis, pta. 3D, a Andorra la Vella. També podeu trucar-nos al +376 867 066, enviar-nos un fax al +376 867 061 o omplir el següent formulari:

El seu nom (obligatori)

El seu email (obligatori)

El seu missatge

De conformitat amb la Llei 15/2003, del 18 de desembre, qualificada de protecció de dades personals, s’informa la persona interessada que les seves dades personals passaran a formar part del fitxer contacte.xls, gestionat per la gerència de la Fundació Privada Tutelar, la finalitat del qual és l’enviament d’informació de notícies o convocatòries. Així mateix, s’informa la persona interessada que l’adreça on pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició és Carrer Prat de la Creu, 59-65, esc. B 3r pis, pta. 3D, AD500 Andorra la Vella. És obligació de l’usuari mantenir actualitzades les dades de forma que corresponguin a la realitat en cada moment.