42,2 / 57,8 Arcalís (Autor: Miquel Merce Arquitecte)

L’autor: Nascut a Escaldes. Va estudiar Enginyeria Civil i Arquitectura a Tolosa. Com a arquitecte ha col·laborat durant uns anys amb RCR arquitectes (Premi Pritzker 2017), ha realitzat algunes obres emblemàtiques com la remodelació de la plaça Co-prínceps d’Escaldes o el recent embelliment del Nucli antic del poble de Canillo. Va tenir una destacada participació a l’Andorra Land Art del 2015. Ha col·laborat en revistes com Portella Andorra Lletres Arts i ha exposat les seves fotografies en galeries d’Andorra i dels països veïns.

42,2 / 57,8 Arcalis

«Per triar aquesta foto, de la sèrie ‘Entre natura i arquitectura’, m’he inspirat en l’eslògan de la campanya de la Fundació: 10 anys traçant un camí amb les persones. He volgut transmetre la idea que, malgrat les dificultats que poden trobar-se a la vida els tutelats —representades en la sinuositat de les carreteres de muntanya— sempre ens cal un missatge positiu d’esperança».

Miquel Merce Arquitece

Preu: 175 €